15 oktober

Hej alla vårdnadshavare och barn! 

I torsdags hade vi en avskedsfest för mig som blev en superrolig stund tillsammans. Jag bjöd på glass istället för fruktstunden och där pratade vi lite om att jag snart åker hem och ska vara hemma med bebis och att jag inte kommer vara här på förskolan då. Under tiden barnen åt glass skypade vi med Amanda som varit hemma sjuk under veckan och barnen blev helt galna och tyckte att det var sååå roligt! Tror inte Amanda hörde någonting då alla barnen bara skrek och skulle berätta så mycket! 


Efter glassen satt vi igång musik och diskolampan och hade disko inne i det lilla rummet med ballonger och lite popcorn. Ni hör ju, det blev en succéförmiddag med mycket skratt, precis så som man vill fira. 

Jag kommer sakna barnen så otroligt mycket! Det är så givande att se när de lär sig nya saker och se hur Stolta de blir när de berättar något. Att få se deras utveckling och se de växa till egna individer. Jag kommer också sakna mina underbara kollegor som jag har så roligt med på jobbet vilket är så viktigt när det blir stressigt under dagarna, de är fantastiska! Jag kommer självklart att hälsa på när jag får möjlighet och det längtar jag redan till! Sen vet jag att ett år kommer gå så fort och innan vi ens hinner blinka är fröken redan tillbaka Igen. 

Ha det så himla fint allihopa så ses och hörs vi snart igen! 


Kram Melina 







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Teaterdags

Påskpyssel

Julpyssel på Blåsippan